تبلیغات گسترده اینستاگرام

این وبلاگ برای نوشته های الهام صالحی می باشد.

تبلیغات گسترده اینستاگرام

۵ بازديد
بسیاری از کسب و کارها در جهان پس از شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفتند تا برای فروش بیشتر محصولات خود از شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، تلگرام وغیره کمک بگیرند. یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی در جهان اینستاگرام است که به عنوان فروشگاه آنلاین نیز شناخته شده است. درواقع با کمی تبلیغ هوشمندانه می‌توان مخاطبان زیادی را جذب کرد. همانطور که تا الآن متوجه شدید در این مطلب می‌خواهیم به تبلیغات گسترده در اینستاگرام بپردازیم، لطفا با ما همراه باشید.

تبلیغات گسترده در اینستاگرام چیست؟

اشخاص بسیاری تصور دارند که با یک بار تبلیغ در یک پیج پرطرفدار و مشهور می‌توانند شاهد افزایش فالوور اینستاگرام خود باشند، اما اینطور نیست. شما باید تبلیغات خود را گسترده کنید تا بتوانید با رقبای حرفه خود رقابت کنید و مشتریان زیادی را جذب برند خود کنید.
شما میتوانید در مدت زمان کمی مخاطبان بسیاری را جذب کار و حرفه خود کنید، اگر تبلیغات مجموعه‌ ای خود را در چند پیج اجتماعی و حتی شبکه های اجتماعی دیگر نظیر تلگرام، واتساپ و غیره منتشر کنید.

البته به این نکته توجه داشته باشید که تبلیغات گسترده شما باید به صورت هوشمندانه و دقیق برنامه ریزی شود تا بازدهی بالایی هم داشته باشد.

برا مثال به این مورد می‌توانیم اشاره کنیم:


تبلیغات گسترده در اینستاگرام چیست


برای مثال یکی از بهترین چیزها در مورد تبلیغات استوری اینستاگرام این است که می‌توانید آن‌ها را با استیکرهای نظرسنجی تعاملی کنید. این کار نه تنها مخاطبان شما را درگیر می‌کند، بلکه لایه‌ای از اعتبار را به محتوای شما اضافه می‌کند و باعث می‌شود تبلیغات شما شبیه استوری‌های معمولی به نظر برسد.

یوگا اینترنشنال کمپینی از تبلیغات استوری اینستاگرام راه اندازی کرد و با بررسی نتیجه استوری، دریافت که 18 درصد از ثبت نام های آن‌ها در طول کمپین، از روی همین نظرسنجی بوده است!

نحوه‌ی اجرای تبلیغات گسترده در اینستاگرام

امروزه تبلیغات گسترده در اینستاگرام به رکن اصلی کسب‌وکارهای آنلاین تبدیل شده است و اکثر برندها به دنبال این مهم هستند تا به بهترین روش در این میان عرض اندام کنند؛ اگر بخواهیم تبلیغات گسترده در اینستاگرام را به یک مسابقه فوتبال تشبیه کنیم به این نتیجه می‌رسیم که بهترین تاکیتک حمله همه جانبه است، تیمی که با تمام قوا حمله کند همیشه برنده خواهد بود بنابراین گستردگی در تبلیغات اینستاگرام هم می‌تواند در هر تورنمنتی موفقیت‌آمیز باشد.

حال به نحوه اجرای تبلیغات گسترده در اینستاگرام توسط آژانس دیجیتال مارکتیگ ما می‌پردازیم؛ در ابتدای کار برند موردنظر تبلیغ خود را در اختیار تیم تبلیغات گسترده ما قرار می‌دهد و کارشناسان پس از بررسی، با توجه به تعریف قیمت، زمان، دسته‌بندی موضوعی و... تبلیغ را به گروه ادمین‌ها معرفی می‌کنند و از شروع تا پایان به صورت لحظه‌ای گزارشات اجرایی را در اختیار تبلیغ دهنده قرار می‌دهند.

اجازه دهید تا با یک مثال تبلیغات گسترده در اینستاگرام را بیشتر توضیح دهیم؛ به فرض مثال یک تبلیغ در رابطه با پزشک بانوان داریم، با فیلترگذاری محدودیت جنسیتی، این تبلیغ را در گروه ادمین‌هایی که با ما در حال همکاری هستند به اشتراک می‌گذاریم، سپس ادمین‌هایی که توانایی اجرای تبلیغ را با توجه به محدودیت جنسیتنی آن دارند پست مربوطه را تگ می‌کنند، در این بین کارشناسان تبلیغ گسترده در اینستاگرام ما پیج‌هایی را که اعلام امادگی کرده‌اند را از لحاظ واقعی بودن فالوورها، محتوای اخلاقی و آنالیز پست‌های قبلی بررسی می‌کنند و پس از گذراندن مراحل تحلیل و بررسی، تبلیغ مورد نظر را در زمان مناسب اجرا می‌کنند و به همین راحتی با یک حمله همه‌جانبه یک پروژه تبلیغات گسترده در اینستاگرام اجرا می‌شود.

مطالعه مطلب مسابقه اینستاگرامی توصیه می شود.

انواع تبلیغات گسترده در اینستاگرام

تبلیغات گسترده در اینستاگرام به سه دسته تقسیم می‌شوند، که نحوه محاسبه آن‌ها برحسب ویو ویدیو، ویو استوری و ایمپرشن است.

تبلیغات گسترده در اینستاگرام بر حسب ویو استوری

این نوع تبلیغات گسترده در اینستاگرام بر اساس ویو استوری محاسبه می‌شود و خود این نوع به دو دسته زیر تقسیم می‌شود:

1. استوری های لینک دار: هدف از استوری های لینک دار افزایش جذب کاربران از طریق نصب اپلیکیشن ها و یا افزایش ورودی و بازدید از سایت یک فروشگاه است.
2. استوری های بدون لینک: یکی از گزینه های مناسب برای افزایش آگاهی کاربران نسبت به خدمات یا کالاهای برند شده، استوری های بدون لینک است. این نوع استوری می‌تواند نرخ تبدیل برندها را افزایش دهد.

در این قسمت دو مثال عینی را با هم بررسی می‌کنیم:


تبلیغات گسترده در اینستاگرام بر حسب ویو استوری


در اینجایک نمونه خارق العاده از یک تبلیغ ساده در استوری اینستاگرام وجود دارد که در عین حال بدون هیچ ترفندی فورا توجه را به خود جلب می کند.

Spotify در اینجا از یک عکس استفاده می‌کند و از آنجایی که رنگ‌های روشن و تصاویر عجیب و غریب در اینستاگرام به خوبی عمل می‌کنند، تا حد زیادی به سر می‌خورند. آن‌ها همچنین از متن بزرگی استفاده می کنند که تنها در چند کلمه آنچه را که ارائه می دهند توضیح می دهد.

کاربران در حین حرکت در استوری های اینستاگرام چاره ای ندارند جز اینکه این تبلیغ سریع را با رنگ های سرگرم کننده و پیام های کوتاه آن هضم کنند، حتی اگر بلافاصله ضربه بزنند.



تبلیغات گسترده در اینستاگرام بر حسب ویو استوری


در این مثال، Outsiders Pizza به خوبی محصولات خود را در تمام مدت تبلیغ نشان می‌دهد. آن‌ها تصمیم گرفتند یک ویدیوی ساده ایجاد کنند که پیتزاهای منجمد مختلف خود را نشان میدهد، که هم ساده و هم جالب به نظر می‌رسد. همانطور که متوجه خواهید شد، نشان دادن محصول نیز نام تجاری آن را روی بسته بندی نشان می‌دهد. این نوع تبلیغات خلاق معیاری برای موفقیت در آگاهی از برند است.

بنابراین با نگاهی کلی می‌توان به این نتیجه رسید که تبلیغات گسترده در اینستاگرام به‌راحتی نرخ تبدیل را برای کسب‌وکارها افزایش می‌دهد.

تبلیغات گسترده در اینستاگرام به صورت پست

تبلیغات گسترده در اینستاگرام برحسب پست به دو صورت ویدیو و عکس می‌باشد؛ که شمارش و هدف‌گذاری آن‌ها با توجه به ویو ویدیو و ایمپرشن تصویر موردنظر شمارش می‌شود. این نوع تبلیغات باید توسط ادمین‌ها در ساعت مقرر که حجم بازدیدکنندگان مناسبی را داشته باشد انجام شوند. این نوع تبلیغات به علت دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام معمولا بازخورد بیشتری نسبت به سقف تعیین شده کسب خواهند کرد و یکی از بهترین روش‌های تبلیغات گسترده در اینستاگرام است.

برای درک بیشتر به تبلیغات اینستاگرامی چند برند اشاره می‌کنیم:


تبلیغات گسترده در اینستاگرام به صورت پست


در حالی که این تبلیغ مک دونالد در هیچ کجای تصویر نام یا لوگوی خود را ندارد، هنوز هم فورا قابل تشخیص است و نمونه ای عالی از تفکر خارج از چارچوب برای ایجاد محتوای ساده و جذاب است. این تبلیغ برای جشن گرفتن اولین روز تابستان با هدف حفظ برند در جلوی ذهن مصرف کنندگان منتشر شد.


تبلیغات گسترده در اینستاگرام به صورت پست


یا در این مثال، محتوای تولید شده توسط کاربر، روش یکم ‌هزینه و ساده برای ایجاد پست‌ها و تبلیغاتی است که در فیدهای کاربران به‌ نظر می‌رسد. این تبلیغ Uber یک اسکرین شات ساده توییت است و ظاهر و احساس بسیاری از پست‌های ایجاد شده توسط حساب‌های میم اینستاگرام را دارد.

این نوع محتوا، محتوایی است که افراد تمایل دارند با دوستان خود یا در استوری خود به اشتراک بگذارند و در نتیجه دسترسی بیشتری به این برندها صورت می‌گیرد.

تبلیغات از طریق صفحات پر بازدید اینستاگرام

این نوع تبلیغات یکی از رایج ترین شیوه‌های تبلیغاتی است. شما به کمک صفحاتی که دنبال کنندگان بسیاری دارند می‌توانید خدمات و محصولات خود را تبلیغ کنید.

درواقع هدف از این کار آشنا شدن مخاطبان و کاربران اینستاگرام با محصولات متنوع ، برند مشهور شما و به دنبال آن فروش بیشتر محصولات شما است.


مطالعه مطلب زیر توصیه می شود:

نکات اصلی برای افزایش فروش اینستاگرام


تبلیغات گسترده از طریق اینفلوئنسرها

یکی دیگر از روش‌های تبلیغات گسترده در اینستاگرام کمک گرفتن از اینفلوئنسرها است. درواقع این روش یکی از بهترین روش‌های تبلیغات و جذب مخاطبان و کاربران بسیاری است.

اما آیا با اینفلوئنسرها آشنا هستید؟

اینفلوئنسرها اشخاصی هستند که به واسطه تخصص و علمی که دارند( تخصص در زمینه‌ های مختلفی مانند: آشپزی، ورزشی، ساخت ویدئو، بازی‌های کامپیوتری و ...) می‌توانند فالوورهای زیادی را جذب پیج خود کنند و به عبارتی دیگر معروف شوند. برای اطلاعات بیشتر در خصوص اینفلوئنسرها و نحوه همکاری می‌توانید به مقاله "انواع اینفلوئنسرها" مراجعه کنید.

این افراد اغلب به دلیل فعالیت‌هایی که در صفحات اجتماعی خود انجام می‌دهند، در بین کاربران شبکه‌ های اجتماعی شناخته شده اند.

مشاهده خدمات کامل تبلیغات اینستاگرام
هیجان زده خواهید شد!


بنابراین اگر می‌خواهید تبلیغات خود را به کمک این افراد انجام دهید باید توجه داشته باشید که اینفلوئنسر متخصص حرفه خود را انتخاب کنید تا بتوانید تبلیغات پربازده و موفقی داشته باشید. برای مثال: اگر حوزه کاری شما در زمینه مد و پوشاک است، باید از یک اینفلوئنسر فعال در زمینه مد و برندینگ کمک بگیرید تا بازدهی تبلیغات شما افزایش پیدا کند. در همین زمینه مد و پوشاک می‌توانیم به مثال زیر اشاره کنیم:

اینفلوئنسرها: جولی سارینا،الاولدن

H&M امروزه یکی از بزرگترین فالوورهای اینستاگرام را در بین هر در رسانه های اجتماعی دارد که تا حد زیادی به دلیل کمپین تأثیرگذار است که سبک H&M را به تنهایی منعکس می‌کنند.

فشن بلاگر،جولی سارینان، یک مدل با نامالاولدن، هر دو اینفلوئنسر هستند که H&M برای کاتالوگ پاییز 2017 با آنها همکاری کرد. سارینانا این لباس را بسیاردوست داشت وآن را ازحساب اینستاگرام خود تبلیغ کرد:


تبلیغات گسترده از طریق اینفلوئنسرها


همچنین، برند زیبایی،Klairs ، یک کمپین بسیار موفق در اینستاگرام را با استفاده از محتوای تولید شده توسط اینفلوئنسرها راه اندازیک رد. آن‌ها با یک اینفلوئنسردر زمنیه زیبایی و بیوتی همکاری کردند و پست‌های خود را به‌ عنوان تبلیغات محتوای مارک‌دار منتشر کردند و به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دادند که محصولات زیبایی را مستقیماً از قسمت فید ایسنتاگرام خود خریداری کنند و در نتیجه بازدهی برند درهزینه تبلیغات را 1.8 برابر افزایش پیدا کرد.


تبلیغات گسترده از طریق اینفلوئنسرها



روش‌هایی متنوع برای بازدهی مثبت تبلیغات گسترده اینستاگرام

برای بازدهی بالای تبلیغات گسترده در اینستاگرام باید چه راهی را طی کنیم؟ در ادامه متن راهکارهایی برای افزایش بازدهی تبلیغات گسترده در اینستاگرام گفته شده است:

اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهید تبلیغات گسترده اینستاگرامی با بازدهی بالایی را داشته باشید، باید به نکات زیر توجه کنید و به صورت‌ هوشمندانه به آن‌ها عمل کنید:

• خلاقیت داشته باشید و از پیج خودتان آغاز کنید. محتواها، تصاویر و ویدئوهای جذاب تهیه کنید و در پیج خود به نمایش بگذارید.
• تیزرهای تبلیغاتی و پوسترهای خلاقانه تهیه کنید.

یادآوری: اگر تبلیغات شما به حد کافی سرگرم‌کننده و جذاب نباشد، ممکن است مخاطبان خود را از دست بدهید.

• دنبال کردن پیج های پر بازدید و فعال( با فالوورهای میلیونی)

البته این کار با وجود فالوورهای فیک و ربات‌های متعدد خیلی سخت و طاقت فرسا است، اما اصلا نگران نباشید زیرا شرکت دیجیتال مارکتینگ ما در این زمینه به شما یاری می‌رساند.

برای مثال تبلیغ برند کنزو، با استفاده از روانشناسی رنگ‌ها را در این بخش ببینید:


روش‌هایی متنوع برای بازدهی مثبت تبلیغات گسترده اینستاگرام


طراح و برندعطر، کنزو، کمپین تبلیغاتی بهار خود را با تصاویر نفیس و پست‌های متنوع ویدیویی راه‌اندازی کرد که نشان‌دهنده رشد عطر گل نمادین آن‌ها است.

آیا در روش تبلیغات گسترده در اینستاگرام امکان مشاهده آمار بازدیدها وجود دارد؟

در این روش از تبلیغات شما به راحتی می‌توانید آمار بازدید تبلیغات خود را به طور دقیق مشاهده کنید. به عبارتی دیگر می‌توانید شاهد رشد پیج اینستاگرام خود باشید.

صرفه جویی در وقت و زمان با استفاده از تبلیغات گسترده در اینستاگرام

یکی از پربازده ترین تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام، تبلیغات گسترده در اینستاگرام است.

اینستاگرام از اهمیت بالایی در زمینه کسب و کارها برخوردار است زیرا طبق آمار گزارش شده از سایت‌های مختلف، میلیون ها نفر در کشور ایران از اینستاگرام استفاده می‌کنند و اکثر افراد برندهای محبوب خود را از طریق این شبکه اجتماعی دنبال می‌کنند.

در این نوع از تبلیغات یعنی تبلیغات گسترده، انواع استراتژی ها و روش‌های تبلیغ طبق زمان بندی خاص خود اجرا می‌شود.

همچنین از ترفندهای مختلف اینستاگرام مارکتینگ در این نوع از تبلیغات استفاده می‌شود و به همین علت در بازه زمانی کمتر به نتیجه دلخواه خود خواهید رسید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، مطالعه مطلب استراتژی اینستاگرام پیشنهاد می شود.

تعرفه تبلیغات گسترده در اینستاگرام

تبلیغات گسترده در اینستاگرام سبب رشد کسب و کارها و افزایش میزان فروش و بازدید از محصولات شما خواهد شد.

همانطور که تا الان متوجه شدید این شیوه تبلیغاتی انواع گوناگونی را دربر می‌گیرد، به همین دلیل نمی‌توان تعرفه و هزینه نهایی آن را ذکر کرد.

همچنین عوامل مختلفی مانند: نوع تبلیغات ( ویدئویی، تصویری و یا متنی) ، مدت زمان و ساعت تبلیغات بر روی هزینه نهایی تاثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت.

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت و هزینه انواع تبلیغات گسترده در اینستاگرام با شرکت دیجیتال مارکتینگ ما تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان متخصص در این حوزه تمام اطلاعات را با جزئیات کامل در اختیار شما قرار دهند.

برای مشاهده آخرین تعرفه های تبلیغات اینستاگرام کلیک کنید
مشاهده تعرفه ها


نتیجه‌گیری

در این مقاله به طور خاص به تبلیغات گسترده در اینستاگرام پرداختیم و با انواع آن آشنا شدیم. همچنین روش‌هایی که سبب افزایش بازدهی در این نوع تبلیغ می‌شود نیز بررسی کردیم.آژانس دیجیتال مارکتینگ ما مفتخر است که خود را به عنوان برترین مجری تبلیغات گسترده در اینستاگرام معرفی کند؛ این آژانس با فراهم آوردن لیست‌های کامل از پیج‌های مختلف اینستاگرامی در زمینه‌های مختلف آماده همکاری با برندها و کسب‌وکارها در زمینه تبلیغات گسترده در اینستاگرام می‌باشد. همچنین کارشناسان این سبک از تبلیغات با نظارت کامل برای اجرای تمام مراحل تبلیغ، گزارشگیری جامع در اختیار تبلیغ‌دهنده قرار می‌دهند تا از بابت آنالیز لحظه‌ای خیالشان راحت باشد.

فالوور اینستاگرام خود را واقعی افزایش بده
همین حالا سفارش بده


سوالات متداول

انواع تبلیغات گسترده در ایسنتاگرام کدامند؟

تبلیغات گسترده در اینستاگرام به سه دسته تقسیم می‌شوند، که نحوه محاسبه آن‌ها برحسب ویو ویدیو، ویو استوری و ایمپرشن است.

تعرفه تبلیغات گسترده در اینستاگرام چگونه محاسبه می‌شود؟

عوامل مختلفی مانند: نوع تبلیغات ( ویدئویی، تصویری و یا متنی) ، مدت زمان انتشار آن و ساعت تبلیغات بر روی هزینه نهایی تاثیر گذار است.

چه روش‌هایی برای بالا بردن بازدهی تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد؟

یکی از فاکتورهای مهم ساده و خلاقانه بودن محتوای شماست. همچنین دنبال کردن اینفلوئنسرها و پیج‌های پربازدید هم می‌تواند به رشد و بازدهی بیشتر تبلیغات شما کمک کند. در مقاله به طور کامل‌تر به این موضوع پرداخته شده است.

منبع:

https://raaz.co/post/advertising-in-instagram
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در وی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.